tatlılar

26 Mart 2014 Çarşamba

Diary 15. mutsuzluğun dipsiz kuyusu

merhaba blogcanlarım, bazen dipsiz kuyulara düşüyor insan. ben de düşüyorum her insan gibi. bazen küçük problemler denizinde boğuluyor insan. bir sorunu hallederken bir başkası fırlıyor başka bir yerden.
belki de sorunları büyütmemek lazım ama elinde değil insanın...

bende küçük sorunları büyütenlerdenim. çok mutluyken bir anda küçük bir sorunda sanki dünya yıkılmışta altında kalmış gibi hissedenlerdenim :(

iyi olmaya çalışsam da zorla olmuyor ki bu. büyüdükçe ve yaşlandıkça daha az gülüyor insan.
daha çok hüzünleniyor...

umarım her şey çok güzel olur bir gün ♥



5 yorum:

  1. Sevgili Tatlı Kedi benimde size çok çok benzeyen aşırı bir hassasiyetim vardı, daha doğrusu bunun güzel yanları da yok değil, hassas insandan zarar gelmez bana göre ama öte yandan hasas insan kendisini yorar en çok.. Bunu bir nebze olsun azaltmaya çalıştım, eh bir parça fazla olmuyor hemen olmuyor, küçük ve üzücü şeyleri halen zaman zaman çok büyütüyorum ama azalttım gerçekten. Ayrıca daha yeni 32 oldunuz çok genç yaşlar bunlar yaş aldıkça diyelim;))) yaşlandıkça için çok gençsiniz..

    Hmm en önemli haberi unuttum. Size halen üye olamıyorum bu beni çok üzüyor ama bu siteyi takip et butonu hakkında bir yazı var Değmesin yağlı Boya blogunda (http://degmesinyagliboya.blogspot.com/2014/03/bu-siteyi-takip-et-butonlar.html) isterseniz bir okuyup uygulamaya çalışın biraz zor gibi görünse de ben başardım nasıl olduysa!!!:))) Pembe kısıma kendi ID nizi eklemeyi unutmayın;)! Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler gooogoook hanımcım. ne kadar uzun yazmışsınız. işte ince ayrıntılar insanları olduğumuz burdan belli. duyarlılığınız için tşk ederim. umarım bende sizin gibi törpülerim huylarımı.
      blog izleme olayı ne yaptıysam düzelmedi. artık diğer kanallardan takip edeceğiz.

      Sil
  2. Sizin butonda Tatlı Kedi adlı bloğu izliyorsunuz dedi ama bu yansımadı neyse umarım yansır ve bir hata yoktur.. sevgilerimle...Bu işlerden anlamadım gitti..

    YanıtlaSil
  3. tıpkı benim gibisin,bazen en küçük şey bile alt-üst edebiliyor hayatımı
    huy işte,hay huyum kurusun derler ya,ondan işte..

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ne kadar takmamak gerek desek de olmuyo mini. sevgiler.

      Sil