tatlılar

7 Mayıs 2014 Çarşamba

Diary 24. Cici bir çekiliş + 1 düğün

merhaba blogcanlarım nasılsınız bakalım. ben de iyiyim şükür. bu ara işlerim yoğun. işler iyi gidiyor maşallah. başkaaa ev iş arasında gidip geliyorum. hafta sonu arkadaşımın kardeşi evleniyor. düğün olayını pek sevmiyorum ama gitmem lazım.
şimdi kıyafet uydurmam lazım. saç baş yapılmalı. ayakkabı başlıca sorun. topuklu ayakkabılara bayılsam da hiç giyemiyorum :( uzaktan seviyorum onları. bakalım neler olacak?



bu arada çok cici bir arkadaşımın çekilişine buyrun lütfen:

süperrr cici hediyeleri
yine karışık bi post oldu ehe ehe :) sevgiler...

2 yorum:

  1. ben katıldım çekilişe bakalım kim kazanacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bi kere kazanmıştım Supercellma dan çekiliş çok cici, bi sürü şey yollamıştı fazladan sağolsun. bir de senin çekilişini kazanmıştım sen de sağol :)

      Sil