tatlılar

23 Ekim 2014 Perşembe

Diary 51. Kaybolan, unutulan, terkedilen bloglar

merhaba blogcanlarım. bu aralar kaytarıyosunuz hiç yorum görmüyorum valla. bugünkü konum kayıp giden bloglar. blogger sanki yavaş yavaş terkediliyor. instagram çıktı mertlik bozuldu bence.
neden kimse yazmak istemiyor, kimse okumak istemiyor.
şahsen ben kişisel blogları çok seviyorum. taklit blogları sevmiyorum. kopyala yapıştır yapanları.
blog dediğin özgün olacak arkadaş.

eski blogum, eski headerım :( belki hatırlayanım vardır.
bundan önce güzel bir blogum vardı: bir melek vardı. şimdi bilmediğim birileri tarafından yabancı kozmetik pazarlama sitesi olmuş. bir gün bi geldim blogda saçma sapan yazılar, reklamlar. aralarda bir kaç postum. bi sürü de takipçim vardı.
sonuçta kapandı. ve üzüldüm tabi. napalım sağlık olsun. sözün özü bloggera sahip çıkalım arkadaşlar. birbirimizi destekleyelim.



8 yorum:

  1. O zaman ben de bu yazıya yorum yazayım :) Blogun ve yazıların daim olsun canım.

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim Gamze. inş bu blogum kaybolmaz.

    YanıtlaSil
  3. Ben blogunu hatırlıyorum :) o zamanda takip ediyordum şimdi de... Bu yazıyla şöyle kendimi bir yokladım da...Evet eskiden bloguma giirer takip ettiğim blogların tek tek tüm yazılarını okur ve hepsine yorum yazardım istisnasız. Ama şimdi sevdiğim blogların her yazısını bile görmediğimi fark ediyorum. Benim durumum instagramdan değil aslında, zamansızlıktan.Her yere yetmeye çalışıp yetememek ve baazı şeyleri (blog okumak gibi) süresiz ertelemek...Genel olarak baktığımda da instagramın etkisi büyük, kesinlikle katılıyorum.Çünkü daha kolay anlık paylaşım yapılabiliyor ama başka bir şey çıkar ona geçiş yaparız hep beraber...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim Atölye kedi hala hatırlayan biri var. blogunu özellikle güzel kızım için takip ediyorum. hatta bazen eşime gösteriyorum bak bizim gelin diye :))
      sende haklısın. arada beklerim sevgiler.

      Sil
  4. Ay canim benim. Bu headerini cok seviyordum ben senin. Evet bir gün dedim bu kiz napiyor ya actim baktim ispanyolca mi nedir bir seyler yaziyor, sok gecirmistim. Gerci benim eski ahukader blogspot nokta com da öyle. Kimse sapik sapik seyler yazmis. Bende bu yüzden kendi sitemi satin aldim. www.ahukader.de Cok güzel bir yazi olmus. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin başına gelen şeyler. sana da geçmiş olsun cnm.

      Sil
  5. Çok üzüldüm blog unuzun başına gelenlerden dolayı. Ancak her şeye rağmen 0'dan tekrar başlayabilmeniz takdire şayan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler Ozan napalım sağlık olsun. bloguma hoşgeldin.

      Sil