tatlılar

19 Aralık 2014 Cuma

Diary 64.

merhaba blogcanlarım nasılsınız bakalım?
bende iyiyim şükür. hayat yine akıp gidiyor. bizi de peşinden sürüklüyor.
bir yıl daha bitiyor. hepimizin beklediği şeyler var hayattan.
yeni bir iş, yeni bir ev. bir çocuk...
benim dileğim sağlık. şu an çok iyiyim şükür. en büyük zenginlik sağlık zaten.


şu an işyerindeyim, çıkışa yarım saat filan var. müzik dinliyorum. işleri bitirdim :)
arada bloggera girip saçma sapan şeyler yazıyorum böyle :p
blogları okuyorum. çoğunda makyaj ürünleri anlatılıyor. kişisel blog fazla yok bildiğim. mesela supercellma var, melodram var, vişne çürüğü var. bu arkadaşlar anı tarzı yazıyor. hoşuma gidiyor bu blogları okumak :)
tabi herkes özel hayatını yazacak değil. ama hatıra gibi bişey burası. dönüp bakınca vay be diyor insan. neler yaşamışım. uzun uzun yazmak istemiyorum. çünkü okurken sıkılmasın insanlar. aklıma bunlar takıldı bugünde...
 bunlarda ilhamımız olsun, sevgilerimler...

2 yorum:

  1. Ben de zaman zaman kozmetik yazsam da kişisel yazıyorum ağırlıklı, daha sık beklerim :) Göz makyajı çok güzelmiş, tam yılbaşılık.

    YanıtlaSil
  2. seni takipteyim cnm :) yorum için tşkler.

    YanıtlaSil