tatlılar

6 Şubat 2015 Cuma

Diary 69. bazen ilham perileri kaçar

merhaba blogcanlarım. nasılsınız bakalım bu aralar ilham perim kaçmış galiba yazamıyorum.
bende gündelik hayatımı yazarım o vakit :)


çalışıyorum. işler bazen orta, bazen iyi. bazen canımı sıkan şeyler oluyor burda. ama hayat devam etmek zorunda. ben küçük şeyleri kafaya takan bi tipim. kötü bişey ama napalım huy işte. bazen kafayı takarım insanlara. bazen bi söze takılıp kalırım ya da bi harekete. 
rahat insanlara, gamsızlara özeniyorum bazen. çünkü ufak şeylere takılmak yoruyor insanı.

hımmm nerde kalmıştık. şu an şirketteyim işler bitti. saat 4. mesai bitimine az kaldı.
bende bu satırları yazıyorum. radyomda yabancı bir şarkı. kafamda hayallerim. dudağımın kenarında küçük sahte bi gülüş vs vs...hepinize sevgilerimle ♥




5 yorum:

  1. Valla ben de herşeyi kafama takarım.Böyle yaparak kendimize zarar veriyoruz sanırım :(

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin....O periler sık sık kaçıyor ne yazık ki...
    Arka plan yeni mi ben mi yeni fark ettim bilmiyorum çok şirin ve tarkanın çok sevdiğim bir şarkısını dinliyorum sayende, bayıldım.....

    YanıtlaSil
  3. O periler hi bırakmasın peşini ve dudağındaki sahte gülüş hep gerçek olsun :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İş hayatının zorluklarından biri de o sahte gülümsemeler.... İlham perilerin bol olsun :)

    YanıtlaSil
  5. yorumlarınız için tşkler kızlar. hepinizi seviyorum.

    YanıtlaSil