tatlılar

9 Nisan 2014 Çarşamba

Diary 17.

Merhaba blogcanlarım. nasılsınız bakalım. bu ara hastalıklarla uğraşıyorum. ilk önce tırnak batması problemi yaşadım. sonra küçük bi operasyon yaptırdım. Allah kimseye vermesin. tırnağın bir kısmını aldılar. şimdi iyi şükür.
bu seferde boğaz ağrısı tebelleş oldu :( şimdi onla uğraşıyorum. sağlık, sıhhat gibisi yok. sağlığınızın kıymetini bilin valla.

başkaaa, çalışıyorum bi yaramazlık yok. böyle de bir arkadaşa mektup yazıyormuşum gibi hissettim.

sabah minibüste downlu bir genç vardı. ne kadar zor, konuşması tam anlaşılamıyordu. düşünsene konuşamamak, duyamamak ya da kendini ifade edememek ne kadar zor. bizler yine iyiyiz sapasağlamız. buna rağmen bazen halimizden şikayet ediyoruz.

her zaman şükretmeliyiz. şimdilik bu kadar. sevgiler ♥

7 yorum:

  1. geçmiş olsun canımmm.. çok şükür halimize

    YanıtlaSil
  2. çook geçmiş olsun tatlım ben de var o kırgınlık dünden beri sanırım mevsim geçişinden.
    Halimize her zaman şükretmek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler cnm dikkat et kendine öpüldün...

      Sil
  3. tşk ederim atölye kedi :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun.
    tırnak batmasını biliyorum ki bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma inyacım berbat bişi neyseki şimdi çok iyiyim çokkk şükür.

      Sil