tatlılar

15 Nisan 2014 Salı

Diary 19. Allah De Ötesini Bırak

merhaba blogcanlarım. hayat akıp gidiyor. çoğumuz gibi bende ev ile iş arasında küçük bir yaşamı sürdürüyorum. bir kaç arkadaşım var. her zaman görüşemiyoruz tabiki. herkes bir hayat mücadelesi içinde.
bu aralar bu kitabın etkisi altındayım. bir solukta okudum. ancak bi daha okumam lazım ki iyice sindireyim.
Dua ederken yaptığımız hataları konu almış. başka konularda işlenmiş.
mesela biz dua edince bi süre sonra duam kabul olmuyor falan deriz. ne kadar yanlış olduğunu kitaptan anladım. hiç Allah'tan ümit kesilir mi? biz nasıl Rabbi imtihan edebiliriz.
mutlaka okuyun derim...sevgiler ♥

9 yorum:

  1. Çok merak ediyorum işşallah okuma fırsatım olur

    YanıtlaSil
  2. Allahtan umit kesilmez gercekten ben de hic isyan etmemeye calisirim Allah'a karsi. Dua ederim unuturum sonra bi bakmisim karsimda olmasini istedigim sey:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle cnm. Allah çok büyük. ondan asla ümit kesilmez.

      Sil
  3. Okudun muuuuuu , beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Blog adresin degismis ve ben nicedir seni ariyorum. Buldum sonunda cok mutluyum. OH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin sefa geldin. ne güzel bişey birinin beni düşünmesi cnm.

      Sil