tatlılar

22 Nisan 2014 Salı

Diary 20. Bana Allah Yeter

merhaba blogcanlarım. bu aralar hastalıklar peşimi bırakmadı. geçen hafta gıda zehirlenmesi yaşadım. o günden beri midem çok kötü :(
hasta halde işe geldim sonra kötü oldum tabi hastaneye götürdüler. serumlar ilaçlar off. Allah tüm hastalara şifa versin inş.


Allah de ötesini bırak bitti. sıra bunda. Uğur Koşar gerçekten harika bir şekilde anlatıyor. Kuran'dan ayet ve hadislerden anlatıyor. anlatım dili çok güzel sürükleyici. Allah razı olsun. ben çok dindar biri değilim. ama faydalanıyorum bu kitaplardan. İyi bir müslüman olmak için dua ediyorum...
şimdilik benden bu kadar...




4 yorum:

  1. Bu kitabı çok satanlar listesinde hep görüyorum.Şimdi okunacak kitaplar arasında da ekledim.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim cnm. Allah de ötesini bırak var onuda oku. sevgiler.

      Sil